Administrativni poslovi
Poslovni Sekretar
Tip posla:
RSD
Full Time
Beograd
460 RSD
Opis posla
Ažuriranje i vođenje dokumentacije
Evidentiranje ulazne i izlazne korespondencije
Rukovanje korporativnom korespondencijom, e-mailom i telefonskim pozivima
Korišćenje kancelarijske tehnike (kopir aparat, fax, itd.)
Popunjavanje i arhiviranje dokumenata
Prijem klijenata i osnovna komunikacija u vezi sa predajom i preuzimanjem prevoda
Odgovornost za nabavku kancelarijske opreme i potrošnog materijala
Komunikacija sa dobavljačima, servisima i eksternim partnerima
Podrška u svakodnevnim administrativnim zadacima
Osnovne finansijske evidencije (prikupljanje računa, praćenje plaćanja, predaja knjigovodstvu)
Briga o urednosti i funkcionalnosti kancelarijskog prostora
Koordinacija manjih logističkih aktivnosti (dostava, kurirske usluge)
Preuzimanje pošte i hitnih prevoda kada kurirska služba nije dostupna
Radno vreme 09 - 17h (Pon - Pet)
Uslovi
Student
Prethodno iskustvo u administrativnim poslovima
Poznavanje engleskog jezika (poželjno)
Odlično poznavanje srpskog jezika, pravopisa i gramatike
Napredne veštine u radu na računaru (MS Word, Excel, Internet)
Spremnost i sposobnost za učenje novih softvera
Pozitivna i komunikativna osoba
Timski orijentisana, sposobna za rad pod pritiskom i sa rokovima
Proaktivna i samostalna u rešavanju zadataka
Sposobnost balansiranja više zadataka istovremeno u dinamičnom okruženju
Datum:





