top of page

Administrativni poslovi

Poslovni Sekretar

Tip posla:

RSD

Full Time

Beograd

460 RSD

Opis posla

  • Ažuriranje i vođenje dokumentacije

  • Evidentiranje ulazne i izlazne korespondencije

  • Rukovanje korporativnom korespondencijom, e-mailom i telefonskim pozivima

  • Korišćenje kancelarijske tehnike (kopir aparat, fax, itd.)

  • Popunjavanje i arhiviranje dokumenata

  • Prijem klijenata i osnovna komunikacija u vezi sa predajom i preuzimanjem prevoda

  • Odgovornost za nabavku kancelarijske opreme i potrošnog materijala

  • Komunikacija sa dobavljačima, servisima i eksternim partnerima

  • Podrška u svakodnevnim administrativnim zadacima

  • Osnovne finansijske evidencije (prikupljanje računa, praćenje plaćanja, predaja knjigovodstvu)

  • Briga o urednosti i funkcionalnosti kancelarijskog prostora

  • Koordinacija manjih logističkih aktivnosti (dostava, kurirske usluge)

  • Preuzimanje pošte i hitnih prevoda kada kurirska služba nije dostupna

  • Radno vreme 09 - 17h (Pon - Pet)

Uslovi

  • Student

  • Prethodno iskustvo u administrativnim poslovima

  • Poznavanje engleskog jezika (poželjno)

  • Odlično poznavanje srpskog jezika, pravopisa i gramatike

  • Napredne veštine u radu na računaru (MS Word, Excel, Internet)

  • Spremnost i sposobnost za učenje novih softvera

  • Pozitivna i komunikativna osoba

  • Timski orijentisana, sposobna za rad pod pritiskom i sa rokovima

  • Proaktivna i samostalna u rešavanju zadataka

  • Sposobnost balansiranja više zadataka istovremeno u dinamičnom okruženju

Datum:

Poslovnica za prijavu

Prijava za posao

bottom of page